Волинець, Н. О., Яценко, О. В. (2019) Особливості формування бізнес-плану для стартапу. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2019» / XXI Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 75-76.
|
Text
rodzinka_2_2019-75-76.pdf Download (563kB) | Перегляд |
Резюме
Стартап —компанія, створена для швидкого зростання. Це означає, що не всі засновані «з нуля» компанії можуть називати себе стартапами. Немає значення сфера діяльності, технології, спосіб чи джерело залучення інвестицій, кінцевий продукт – зростання є основою і головною відміною рисою, і все, що пов’язане з поняттям «стартап», так чи інакше пов’язане із зростанням в першу чергу. Але перш ніж започаткувати стартап, необхідно скласти оптимальний бізнес-план його розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | бізнес-план ;стартап ; новаторська ідея ; беззбитковість ; обсяги продажів |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 21 Трав 2020 20:27 |
Останні зміни: | 21 Трав 2020 20:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3188 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |