Пасєка, С. Р., Гуменюк, О. С. (2011) Мотивація конкурентоспроможної праці у контексті розвитку корпоративної культури. Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління (№ 1). с. 9-12.
|
Text
cgiirbis_64 (34).pdf Download (207kB) | Перегляд |
Резюме
Перехід до ринкової економіки зумовлює формування корпоративної культури організації нового типу, де визначне місце відводиться інтелектуальній складовій праці. Це здійснюється під впливом факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Необхідність підвищення конкурентоспроможності праці та формування корпоративної культури нового типу визначило можливості та напрями дослідження, оцінювання та регулювання мотивації конкурентоспроможної праці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | корпоративна культура ; конкурентоспроможність праці ; мотивація ; інтелектуальна складова |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 19 Трав 2020 13:49 |
Останні зміни: | 19 Трав 2020 13:50 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3132 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |