Грабовий, А. К. (2015) Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Освітологічний дискурс (№ 4). с. 34-44.
|
Text
cgiirbis_64 (48).pdf Download (388kB) | Перегляд |
Резюме
У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Виокремлено компоненти змісту методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів: знаннєвий, діяльнісний, ціннісний. Схарактеризовано знаннєвий компонент методологічних знань: наука, спостереження, опис, хімічна мова, класифікація, експеримент, гіпотеза, закон, теорія. Показано, що провідним засобом формування методологічних знань учнів є хімічний експеримент.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; методологічні знання ; навчальний хімічний експеримент компоненти методологічних знань з хімії |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 17:42 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 17:42 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3097 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |