Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти

Грабовий, А. К. (2016) Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти. Освітологічний дискурс (№ 1). с. 34-44.

[img]
Перегляд
Text
cgiirbis_64 (49).pdf

Download (435kB) | Перегляд

Резюме

У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади вдосконалення методики вивчення теорії хімічної будови органічних сполук в курсі хімії загальноосвітніх навчальних закладів, рівень стандарту. Теоретичний аналіз літератури з проблеми дослідження показав, що дана проблема є актуальною і потребує подальших досліджень. Розглядаються основні положення теорії хімічної будови органічних сполук О. М. Бутлерова, її дидактичні функції, методичні аспекти вивчення. Показано, що провідним засобом вивчення основних положень теорії хімічної будови органічних сполук є хімічний експеримент в поєднанні із знаковими моделями.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади ; хімія ; теорія хімічної будови органічних сполук ; методичні аспекти вивчення теорії ; дедуктивний підхід ; навчальний хімічний експеримент ; знакові моделі
Теми: Хімічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Трав 2020 17:35
Останні зміни: 18 Трав 2020 17:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3096

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу