Грабовий, А. К. (2015) Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 9). с. 204-215.
|
Text
cgiirbis_64 (50).pdf Download (776kB) | Перегляд |
Резюме
Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад формування прогностичної діяльності учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Для досягнення поставленої мети використано метод теоретичного аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури. Показано, що провідним чинником формуваннѐ прогностичної діяльності учнів є навчальний хімічний експеримент. Застосування методу прогнозування дає можливість включати учнів в активну пізнавальну діяльність щодо здобування нових знань, удосконалення експериментальних умінь і навичок школярів, розвитку їхньої творчості. Подальші дослідження вбачаємо у вивченні експериментальних прогностичних умінь і навичок учнів із хімії та рівні їхньої сформованості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; формування прогностичної діяльності учнів ; навчальний хімічний експеримент ; дидактичні умови формування прогностичної іяльності ; засоби формування прогностичної діяльності учнів ; реальний ; уявний експерименти ; експериментальні задачі ; прогностичні завдання |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 17:25 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 17:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3095 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |