Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах

Грабовий, А. К. (2015) Формування прогностичної діяльності учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 9). с. 204-215.

[img]
Перегляд
Text
cgiirbis_64 (50).pdf

Download (776kB) | Перегляд

Резюме

Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад формування прогностичної діяльності учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Для досягнення поставленої мети використано метод теоретичного аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури. Показано, що провідним чинником формуваннѐ прогностичної діяльності учнів є навчальний хімічний експеримент. Застосування методу прогнозування дає можливість включати учнів в активну пізнавальну діяльність щодо здобування нових знань, удосконалення експериментальних умінь і навичок школярів, розвитку їхньої творчості. Подальші дослідження вбачаємо у вивченні експериментальних прогностичних умінь і навичок учнів із хімії та рівні їхньої сформованості.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; формування прогностичної діяльності учнів ; навчальний хімічний експеримент ; дидактичні умови формування прогностичної іяльності ; засоби формування прогностичної діяльності учнів ; реальний ; уявний експерименти ; експериментальні задачі ; прогностичні завдання
Теми: Хімічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 18 Трав 2020 17:25
Останні зміни: 18 Трав 2020 17:28
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3095

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу