Грабовий, А. К. (2015) Навчально-дослідна діяльність студентів як чинник експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія (№ 44). с. 272-277.
|
Text
cgiirbis_64 (51).pdf Download (292kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито теоретико-методичні засади організації експериментально-методичної навчально-дослідної діяльності майбутніх учителів хімії. Схарактеризовано діяльнісний аспект навчально-дослідної діяльності студентів. Висвітлено педагогічні умови організації індивідуальних навчально-дослідних завдань з методики й техніки демонстраційного експерименту, з’ясовано вимоги та критерії оцінювання цього виду завдань, виокремлено навчально-дослідні вміння студенів, етапи їх формування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | теоретико-методичні засади ; експериментально-методична навчально-дослідна діяльність ; майбутні вчителі хімії ; індивідуальні навчально-дослідні завдання ; методика й техніка демонстраційного експерименту ; навчально-дослідні вміння ; етапи формування вмінь |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 17:16 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 17:16 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3094 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |