Грабовий, А. К. (2017) Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Соціально-гуманітарний вісник (№ 17). с. 20-25.
| 
              
Text
 cgiirbis_64 (52).pdf Download (373kB)  | 
          
Резюме
У статті досліджено роль хімічного експерименту в організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано літературні джерела з проблеми дослідження. Виявлено, що навчальне спілкування учнів успішно формується за допомогою лабораторних дослідів, практичних робіт з хімії в умовах групової навчальної діяльності школярів.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | хімічний експеримент ; навчальне спілкування ; хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; групова навчальна діяльність | 
| Теми: | Хімічні науки | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 18 Трав 2020 17:00 | 
| Останні зміни: | 18 Трав 2020 17:17 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3093 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




