Грабовий, А. К. (2017) Хімічний експеримент як чинник організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Соціально-гуманітарний вісник (№ 17). с. 20-25.
Text
cgiirbis_64 (52).pdf Download (373kB) |
Резюме
У статті досліджено роль хімічного експерименту в організації навчального спілкування учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Проаналізовано літературні джерела з проблеми дослідження. Виявлено, що навчальне спілкування учнів успішно формується за допомогою лабораторних дослідів, практичних робіт з хімії в умовах групової навчальної діяльності школярів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | хімічний експеримент ; навчальне спілкування ; хімія ; загальноосвітні навчальні заклади ; групова навчальна діяльність |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 17:00 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 17:17 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3093 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |