Грабовий, А. К. (2019) Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися впродовж життя. Соціально-гуманітарний вісник (№ 28). с. 22-26.
|
Text
cgiirbis_64 (57).pdf Download (1MB) | Перегляд |
Резюме
В статті висвітлено теоретико-методичні засади використання хімічного експерименту з метою ключової формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися в продовж життя. Розкрито сутність ключової компетентності уміння вчитися впродовж життя. Схарактеризовано діяльність вчителя щодо формування ключової компетентності уміти вчитися впродовж життя.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | навчальний хімічний експеримент; учні ; формування ; ключова компетентність уміння вчитися впродовж життя ; діяльність вчителя |
Теми: | Хімічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Трав 2020 16:15 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 19:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/3089 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |