Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Особливості правового регулювання нетрадиційних торговельних марок

Алєксєєва, К. І. (2018) Особливості правового регулювання нетрадиційних торговельних марок. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами VІI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2018 р.) / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. с. 21-24.

[img]
Перегляд
Text
zbirnik-1-21-24.pdf

Download (201kB) | Перегляд

Резюме

диційні позначення як, наприклад, звук, аромат, смак тощо. Метою запропонованого дослідження є з’ясування особливостей правового регулювання нетрадиційних торговельних марок. Торговельна марка – це будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляє (надає) одна особа, від товарів (послуг), що виробляють (надають) інші особи. Такими позначеннями можуть бути: слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів – таке визначення дає Цивільний Кодекс України згідно статті 492 – Торговельна марка.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Торговельна марка ; нетрадиційні торговельні марки ; правове регулювання нетрадиційних торговельних марок
Теми: Юридичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Трав 2020 13:24
Останні зміни: 08 Трав 2020 13:24
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2773

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу