Алєксєєва, К. І. (2018) Особливості правового регулювання нетрадиційних торговельних марок. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами VІI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (27 квітня 2018 р.) / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. с. 21-24.
|
Text
zbirnik-1-21-24.pdf Download (201kB) | Перегляд |
Резюме
диційні позначення як, наприклад, звук, аромат, смак тощо. Метою запропонованого дослідження є з’ясування особливостей правового регулювання нетрадиційних торговельних марок. Торговельна марка – це будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляє (надає) одна особа, від товарів (послуг), що виробляють (надають) інші особи. Такими позначеннями можуть бути: слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів – таке визначення дає Цивільний Кодекс України згідно статті 492 – Торговельна марка.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Торговельна марка ; нетрадиційні торговельні марки ; правове регулювання нетрадиційних торговельних марок |
Теми: | Юридичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Трав 2020 13:24 |
Останні зміни: | 08 Трав 2020 13:24 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2773 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |