Тетьора, І. С. (2015) Особливості використання об’єктів авторського права в рекламі. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. с. 65-69.
|
Text
conf_intellect-65-69.pdf Download (208kB) | Перегляд |
Резюме
Відомо, що використання у рекламі об’єктів авторського права і (або) суміжних прав здійснюється відповідно до вимог законодавства України «Про авторське право і суміжні права». У юридичній науці під терміном «використання реклами» слід розуміти процес застосування тих чи інших корисних властивостей реклами, що може здійснюватись у межах виробництва чи розповсюдження реклами.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | авторське право ; реклама ; трудовий договір |
Теми: | Юридичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Трав 2020 09:46 |
Останні зміни: | 08 Трав 2020 09:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2755 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |