Продюсер як суб’єкт авторського права у сфері шоу-бізнесу

Кравченко, О. О. (2015) Продюсер як суб’єкт авторського права у сфері шоу-бізнесу. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. pp. 17-20.

[img]
Preview
Text
conf_intellect-17-20.pdf

Download (205kB) | Preview

Abstract

Для належної правової регламентації продюсерської діяльності в сфері шоу-бізнесу є доцільним прийняття правових норм, що встановлюють легальне визначення поняття «продюсер», оскільки на сьогодні продюсер може бути не лише продюсером аудіовізуального твору. Також поняття «продюсер аудіовізуального твору» не охоплює всього кола завдань, які покладаються на продюсера, що робить необхідним окреслити їх у визначенні поняття «продюсерська діяльність». Це може бути зроблене як шляхом видання окремого нормативно-правового акту, що регламентує продюсерську діяльність, так і внесенням спеціальних положень у чинні закони й підзаконні нормативно-правові акти, зокрема у Закон України «Про авторське право та суміжні права».

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: авторське право ; шоу бізнес
Subjects: Юридичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 08 May 2020 08:30
Last Modified: 08 May 2020 08:30
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2748

Actions (login required)

View Item View Item