Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Продюсер як суб’єкт авторського права у сфері шоу-бізнесу

Кравченко, О. О. (2015) Продюсер як суб’єкт авторського права у сфері шоу-бізнесу. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / За заг. ред. О.В. Черевка, О.П. Орлюк. с. 17-20.

[img]
Перегляд
Text
conf_intellect-17-20.pdf

Download (205kB) | Перегляд

Резюме

Для належної правової регламентації продюсерської діяльності в сфері шоу-бізнесу є доцільним прийняття правових норм, що встановлюють легальне визначення поняття «продюсер», оскільки на сьогодні продюсер може бути не лише продюсером аудіовізуального твору. Також поняття «продюсер аудіовізуального твору» не охоплює всього кола завдань, які покладаються на продюсера, що робить необхідним окреслити їх у визначенні поняття «продюсерська діяльність». Це може бути зроблене як шляхом видання окремого нормативно-правового акту, що регламентує продюсерську діяльність, так і внесенням спеціальних положень у чинні закони й підзаконні нормативно-правові акти, зокрема у Закон України «Про авторське право та суміжні права».

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: авторське право ; шоу бізнес
Теми: Юридичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Трав 2020 08:30
Останні зміни: 08 Трав 2020 08:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2748

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу