Тараненко, О. М. (2012) Торговельна марка: проблема видової класифікації. Актуальні проблеми формування громадянського суспільства та становлення правової держави : збірник наукових праць. pp. 342-345.
|
Text
gromad-342-345.pdf Download (124kB) | Preview |
Abstract
Метою запропонованого дослідження є проведення класифікації торговельних марок на види в залежності від використаних позначень, а також з’ясування умов, при дотриманні яких той чи інший знак може бути зареєстрований як торговельна марка.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | торговельна марка ; класифікація торговельних марок |
Subjects: | Юридичні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 28 Apr 2020 07:27 |
Last Modified: | 28 Apr 2020 07:27 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2431 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |