Торговельна марка: проблема видової класифікації

Тараненко, О. М. (2012) Торговельна марка: проблема видової класифікації. Актуальні проблеми формування громадянського суспільства та становлення правової держави : збірник наукових праць. pp. 342-345.

[img]
Preview
Text
gromad-342-345.pdf

Download (124kB) | Preview

Abstract

Метою запропонованого дослідження є проведення класифікації торговельних марок на види в залежності від використаних позначень, а також з’ясування умов, при дотриманні яких той чи інший знак може бути зареєстрований як торговельна марка.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: торговельна марка ; класифікація торговельних марок
Subjects: Юридичні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки і права
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 28 Apr 2020 07:27
Last Modified: 28 Apr 2020 07:27
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2431

Actions (login required)

View Item View Item