Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Торговельна марка: проблема видової класифікації

Тараненко, О. М. (2012) Торговельна марка: проблема видової класифікації. Актуальні проблеми формування громадянського суспільства та становлення правової держави : збірник наукових праць. с. 342-345.

[img]
Перегляд
Text
gromad-342-345.pdf

Download (124kB) | Перегляд

Резюме

Метою запропонованого дослідження є проведення класифікації торговельних марок на види в залежності від використаних позначень, а також з’ясування умов, при дотриманні яких той чи інший знак може бути зареєстрований як торговельна марка.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: торговельна марка ; класифікація торговельних марок
Теми: Юридичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 28 Квіт 2020 07:27
Останні зміни: 28 Квіт 2020 07:27
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2431

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу