Тараненко, О. М. (2012) Торговельна марка: проблема видової класифікації. Актуальні проблеми формування громадянського суспільства та становлення правової держави : збірник наукових праць. с. 342-345.
|
Text
gromad-342-345.pdf Download (124kB) | Перегляд |
Резюме
Метою запропонованого дослідження є проведення класифікації торговельних марок на види в залежності від використаних позначень, а також з’ясування умов, при дотриманні яких той чи інший знак може бути зареєстрований як торговельна марка.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | торговельна марка ; класифікація торговельних марок |
Теми: | Юридичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 28 Квіт 2020 07:27 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2020 07:27 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2431 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |