Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності

Єднак, Т. В. (2013) Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. с. 96-98. ISSN 978-966-493-445-6

[img]
Перегляд
Text
sborn2013-96-98.pdf

Download (76kB) | Перегляд

Резюме

Маркетинг інтелектуальної власності розпочинається з пошуку та відбору ідей, які могли би призвести до комерційного успіху нового товару на майбутньому ринку. Одним із способів комерціалізації об'єктів права інтелектуальної власності є передача прав на його використання за ліцензійним договором.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: маркетинг інтелектуальної власності ; ліцензія ; фінансові ризики
Теми: Юридичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Квіт 2020 09:15
Останні зміни: 10 Трав 2020 05:53
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2348

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу