Єднак, Т. В. (2013) Проблеми комерціалізації інтелектуальної власності. Вітчизняний та світовий досвід правового регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності : збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. с. 96-98. ISSN 978-966-493-445-6
|
Text
sborn2013-96-98.pdf Download (76kB) | Перегляд |
Резюме
Маркетинг інтелектуальної власності розпочинається з пошуку та відбору ідей, які могли би призвести до комерційного успіху нового товару на майбутньому ринку. Одним із способів комерціалізації об'єктів права інтелектуальної власності є передача прав на його використання за ліцензійним договором.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | маркетинг інтелектуальної власності ; ліцензія ; фінансові ризики |
Теми: | Юридичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 25 Квіт 2020 09:15 |
Останні зміни: | 10 Трав 2020 05:53 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/2348 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |