Грабовий, А. К. (2012) Теоретико-методичні засади навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Інший. Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, Черкаси.
|
Text
Грабовой_теор-метод_засади2.pdf Download (1MB) | Перегляд |
Резюме
У монографії висвітлено результати дослідження автора, що стосуються теоретичних і методичних засад навчального хімічного експерименту у загальноосвітніх навчальних закладах. Подано аналіз проблеми в історичному аспекті та з погляду вітчизняного і зарубіжного досвіду. Викладено концептуальні підходи щодо оновлення змісту, методики організації та проведення хімічного експерименту у загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито методику підготовки майбутніх учителів до організації та проведення хімічного експерименту у загальноосвітніх навчальних закладах.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Навчальний хімічний експеримент ; науковий хімічний експеримент ; майбутні вчителі і хімічний експеримент |
Теми: | Природничі науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Жов 2014 08:51 |
Останні зміни: | 18 Трав 2020 17:51 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/192 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |