Пасєка, А. С. (2017) Значення маркетингових концепції у розвитку ринку праці. Вісник Хмельницького національного університету, Т. 1 (№2). с. 154-163.
|
Text
vchnu_2017_231.pdf Download (506kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена дослідженню маркетингових концепцій як джерела розвитку та ефективного функціонування ринку праці. Розкрито маркетинговий підхід до вивчення розвитку ринку праці. Класифіковано основні маркетингові концепції у контексті традиційних та новітніх. Розроблено типові сценарії державного і суб’єктного узгодження маркетингових концепцій у розвитку ринку праці. Інтерпретовано зміст основних маркетингових концепцій щодо процесів розвитку ринку праці. Окреслено суб’єктність формування продукту на ринку праці в сегменті найманої робочої сили.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | ринок праці ; маркетингові концепції ; розвиток ринку праці ; зайнятість, безробіття ; маркетинг на ринку праці |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Груд 2019 12:32 |
Останні зміни: | 11 Груд 2019 12:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1893 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |