Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль внутрішнього маркетингу в підвищенні якості послуг підприємств індустрії гостинності

Бутенко, Л. Ю. (2010) Роль внутрішнього маркетингу в підвищенні якості послуг підприємств індустрії гостинності. Індустрія гостинності в країнах Європи : мат. IV міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 грудня 2010 року. с. 126-127.

[img]
Перегляд
Text
Бутенко_Л.Ю._Роль_внутрішнього_маркетингу.pdf

Download (9MB) | Перегляд

Резюме

В статті говориться про роль внутрішнього маркетингу. Про те, що це складна і різноманітна діяльність спрямована на зміцнення лояльності персоналу і створення для нього умов, у яких якість обслуговування й турбота про клієнта стає домінантою.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Індустрія гостинності в Україні ; маркетинг підприємств гостинності ; маркетолог ; внутрішній маркетинг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 06 Жов 2014 07:20
Останні зміни: 06 Жов 2014 11:46
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/178

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу