Бутенко, Л. Ю. (2010) Роль внутрішнього маркетингу в підвищенні якості послуг підприємств індустрії гостинності. Індустрія гостинності в країнах Європи : мат. IV міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 грудня 2010 року. с. 126-127.
|
Text
Бутенко_Л.Ю._Роль_внутрішнього_маркетингу.pdf Download (9MB) | Перегляд |
Резюме
В статті говориться про роль внутрішнього маркетингу. Про те, що це складна і різноманітна діяльність спрямована на зміцнення лояльності персоналу і створення для нього умов, у яких якість обслуговування й турбота про клієнта стає домінантою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Індустрія гостинності в Україні ; маркетинг підприємств гостинності ; маркетолог ; внутрішній маркетинг |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 06 Жов 2014 07:20 |
Останні зміни: | 06 Жов 2014 11:46 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/178 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |