Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Реклама в пам’яті культур : монографія, Кн. ІІ. Рекламні феномени Античності

Саух, П. Ю., Чуприна, В. В., Левицька, Н. М., Синявська, Л. І., Марареско, Л. К., Вишняков, В. О. (2017) Реклама в пам’яті культур : монографія, Кн. ІІ. Рекламні феномени Античності. Керівництво. Видавець ФОП Гордієнко Є. І., Черкаси.

[img]
Перегляд
Text
reklama.pdf

Download (14MB) | Перегляд

Резюме

Греко-римська Античність сформувала багату духовність, піднесла культуру й мистецтво. У її аурі визріла креативна та яскрава реклама як засіб утвердження суспільних цінностей і пріоритетів та їх змістовна презентація. Книга буде у нагоді всім, кого приваблює Давньогрецька культура та цивілізація Стародавнього Риму, їхні феноменальні здобутки, перемоги й поразки. «Історія-це філософія у прикладах»,-слушно висловився Фукідід ще двадцять п’ять століть тому.

Тип елементу : Монографія (Керівництво)
Неконтрольовані ключові слова: глашатай ; легендарний талфібій ; дельфійський оракул ; давньогрецькі агони ; епінікі ; давньоримські тріумфи ; римська національна ідея ; презентанти масової культури
Теми: Політичні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 14 Лист 2018 13:23
Останні зміни: 14 Лист 2018 13:23
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1484

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу