Саух, П. Ю., Чуприна, В. В., Левицька, Н. М., Синявська, Л. І., Марареско, Л. К., Вишняков, В. О. (2017) Реклама в пам’яті культур : монографія, Кн. ІІ. Рекламні феномени Античності. Керівництво. Видавець ФОП Гордієнко Є. І., Черкаси.
|
Text
reklama.pdf Download (14MB) | Перегляд |
Резюме
Греко-римська Античність сформувала багату духовність, піднесла культуру й мистецтво. У її аурі визріла креативна та яскрава реклама як засіб утвердження суспільних цінностей і пріоритетів та їх змістовна презентація. Книга буде у нагоді всім, кого приваблює Давньогрецька культура та цивілізація Стародавнього Риму, їхні феноменальні здобутки, перемоги й поразки. «Історія-це філософія у прикладах»,-слушно висловився Фукідід ще двадцять п’ять століть тому.
Тип елементу : | Монографія (Керівництво) |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | глашатай ; легендарний талфібій ; дельфійський оракул ; давньогрецькі агони ; епінікі ; давньоримські тріумфи ; римська національна ідея ; презентанти масової культури |
Теми: | Політичні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин, історії та філософії |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Лист 2018 13:23 |
Останні зміни: | 14 Лист 2018 13:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/1484 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |