Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Нейродинамічні та психічні функції у дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку: теорія і практика

Петренко, Ю. О., Меньших, О. Е. (2014) Нейродинамічні та психічні функції у дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку: теорія і практика. Керівництво. ЧНУ імені Б. Хмельницького, Черкаси.

[img]
Перегляд
Text
Монограф мак.pdf

Download (1MB) | Перегляд

Резюме

Пристосування до шкільного навчання супроводжується значним напруженням психофізіологічних та фізичних можливостей учнів. Для того, щоб допомогти подолати школярам навчальні навантаження без шкоди для здоров’я, а також правильно організовувати навчально- виховний процес у відповідності до індивідуальних психофізіологічних особливостей присвячено цю монографію.

Тип елементу : Монографія (Керівництво)
Теми: Фізкультура і спорт
Підрозділи: Навчально-науковий інститут фізичної культури, спорту і здоров’я
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 25 Черв 2014 13:47
Останні зміни: 15 Лип 2014 14:47
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/14

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу